5.4.07

Jangan Pandang Belakang.....


"darma,klu kamu rasa semacam,jgn pandang blakang tau...." kata mak lang pada Darma sblm dia pulang ke rumahnya.......

citer hantu dlm kategori horror buatan M'sia yg pertama buat aku rasa seriau jer.....hehehhe....rasanya klu aku layan sengsorang mau gak aku gigil ketakutan.....heheheh... mmg best.yg buat ia seriau bukan pada hantu dia sbb hantu dia xder la seriau manapn,ok2 jer tp permainan kamera dia berada di posisi 3rd man view buatkn penonton berada dtempat duduk berasa seolah2 kita tgh sekodeng apa yg berlaku dlm hidup darma tuh......

then dialog citer nih memang horror......cam bila nenek darma tanya darma knapa x ajak kawan dia naik walhal kawan dia yg dmaksudkn tuh xdpt dlihat oleh mata kasar...jeng jeng jeng...!!! mmg ia pengalaman pierre andre (klu xsilap ejaan akula) sendiri sbb aku sendiri pnah ada pengalaman sendiri,so klu saper yg penah tgk real punyer kejadian, akn bertambah la seriau tgk citer nih....heheheh...

yg xbest citer nih pada aku (aku xtau pendapat org lain la) cara mengubat dia cam simple sgt jer tp penggunaan alatan menghalau syaitan mmg btul n aku mmg penah tgk org pakai.....:) tu kisah lama jer...:)

hari nih aku demam skir sbb da 4 hari aku berjemur kat panas sbb nak tgk game handball then pilih budak utk main wakil zon bangsar......syukur seni main KL ada bnyk peningkatan n ada fight.....yg aku risau cmana team aku nak main minggu depan....standard diorang xsampai standard minimum akupn lg,tp aku xsampai hati menghalang mereka dr merasai keseronokan di atas padang n keghairahan apabila meng-shoot ke arah gol cam aku pernah rasa dulu ngan team aku.aku teringin nak buat sebuah team sehandal team aku dulu bermain ngan riang n kreatif...........rindunya aku pada hantaran2 cantik aku yg dhabiskn oleh wak,amri,najmi,azmin kama n peje.rindu aku pada gelak tawa kami bila bermain ngan cantik.....harapla aku dapat bentuk team itu.klu xsehandal kami dpt lebih handal dr kamipn da kira ok apa.....heheheh...:)

doakn aku berjaya sebagai jurulatih k sbb nih 1st time aku bawak team yg terpaksa aku ajar dr kosong. sblm nih aku ajar bdk2 da tahu main tinggal ajar skill2 cambest jer.kali nih mmg aku harap sgt2 mereka dpt bersatu hati n menang utk team mereka n naikkan nama sekolah mereka.......adiosa.....:)

2 comments:

sHe_Da said...

Apasal msjbox ko x kuar jgk nih??? Heran tul lah.. aku hengat aku je problem..???

@zk@m said...

tu la pasal...xtau la