24.4.07

Stand By

abe2 senior guek..:) time nih baru lepas tgk citer bilut,so ari tu semua buat rambut stail citer bilur,sikat tepi...muhahahaha

Hari Jumaat lepas aku da pg ofis ngan kerisauan cuti aku yg indah akan berakhir..heheheh...rupanya2 cuti aku dpanjangkn lagi,cuma xtau jer smpai bila.kwn aku jumpa kat ofis arituh naik kapal semalam cuti dia mmg best!!! 6 bulan cuti makan gaji jer....jeles2..!!! aku gak yg terkontang kanting nih...tp dia xperla,power dlm bab2 marine nih....aku plak ntah apa yg terer aku xtau la....cmana aku bleh pass pn aku xsure....muhahahaha....rezki usaha yg tanpa henti kot........actually aku bukan bagus manapn bila masuk bab maintanance kapal nih.biasa2 jer benornya...heheheh......cuma aku bertuah naik sekapal ngan org2 yg baik hati n tahan ngan sikap aku yg slow learner nih....hehehhe.....kapal yg aku naik lepaspn kitorg idup cam 1 family...best giler bila aku nyaris2 buat kapal aku gelap,then kena marah,but then abe2 kat dlm tuh dtg n rilek kn aku yg mengelabah sbb rasa bersalah buat kapal yg tgh all out tuh break tgh jln....hahahah....mmg time tuh rasa bersalah giler!!!klu bukan sbb mereka2 yg bg sokongan n tolong aku cari punca masalah,mmg aku akn blur smpai arinih....heheheh....rupa2nya ada wire yg bocor...:(
tgh layan frust la nih nyusahkn org dlm bilik aku...ngahahahahah..:)serabut otku mcm serabut biliku yg jadi port sessi kutuk mengutuk....hehehe:)

then yg paling xbest skali klu naik kapal nih kena jawab alam...aku plak jenis tido mati,kang klu aku xjwb kuar plak engineer's call n confirm org maki aku nyer...muhahaha...harapla aku xtido mati time aku tgh duty...klu x mati aku punyer report buruk n ssh la nak dpt naik gaji....aptah lagi bonus...hehehh

smpai sini dulu luahan perasaan,aku nak kuar pg tgk citer jim carrey plak.......:) adios!!!

P/S: harapla ManU menang arinih!!!(esok kul 3 layan kn kn??)

No comments: