4.4.07

Pelita da Bomb!!!

salam kerinduan,
smalam aku sempat join chot,fysal,sodep,jun,carneyz,shai,retna n jumpa kawn2 baru shi-da n umie kat restoran pelita sblah KLCC tuh........best gak sbb bkn senang nak jumpa kawan2 blog nih walaupn nih cam mini gath jer,tp okla.dpt gak jumpa fysal dr langkawi n sodep org kampungku yg dah lama ngak kejumpen.....:) dia asyik bz jer....:)

antara aktiviti yg ada ialah sessi fotografi, borak2 bola,borak2 pasal msjbox punyer yuran n gossip2 hangat....ngahahahah......antara gossip yg sompat eden dongar n best ialah gossip shai n shygirl...muhahahaha....mmg aku xtahu langsung n mmg best gak aku tau....at least klu gossip nih btulpn apa salahnyer kn ????heheheheh.......p astuh cm biasa slain bercakap,aku suka mendengar utk mencari idea dlm penulisan2 hampagas freon 22 aku kat blog nih......best dengar retna n shi-da n sodep (yg sentiasa maintain cool.....go org langkap!!!) borak pasal main boling....hehehehe...aku mmg suka biler ada aktiviti2 yg mbina camnih....at least ble kenal semua kawan2 blog yg slalu aku merisik diam2....muheheheh...sorryla aku masuk blog korang then blah camtuh jer lepas baca citer2 yg best..heheheh...mangsa slalunya ialah si sodep n chot la....mmg aku suka baca entri2 korang....heheheh......shaipn slalu gka masuk,klu berat bdan blog dia dpt dturunkn la...muheheheh.....da dia buat blog ikut berat dia ssh skit la sbb aku nih bukan orgyg penyabor.....agak2 lembab jer,aku skit ar pg hopping kat blog lain....hehehhe....yg slalu aku masuk n xpernah bg shout blog kak retna aka kluang girl kot....muheheheh.....malas ar :)

dah!!! hentikn umpat2 membina ke atas blog org lain nih!!! baik citer pasal blog aku sendiri...beylina (nih nurul yg bg nama) nama indah utk blog aku namun aku xpernah menggunakan nya memanggil blog ini.so terjawablah persoalan chot pasal konsep yg dgunakan oleh aku dlm blog nih yg dkatakn girlish2 nih.....hehehehheh...:) mmg girlish skit kot.....n xtau plak klu org baca blog aku nih akn sangka yg aku pompuan.....muhahahaha.....rasanya nih jerla bahagian lembut dlm hati aku yg tinggal kot ( mak aku da bnyk kali ngadu hati aku dah keras smpai nangis2 bulan lepas...:( ) so kena jelaskn ar aku nih laki....muhahahahah....... cuma blog nih jer cam aweks skit sbb aku mmg suka yg simple n easy nih...:) aku lelaki yg tidak suka fancy mancy nih....:)

cuti......aku skang on standby,cuti da abis tp aku nak pergi gath kat kajang tuh!!!! shai,knapala kamu membuat bulan april....cam xnak jemput aku jer....xperla,sapala diri nih kn kn kn??? sedih hati nih....:(

lg 6 hr bday adik aku yg bongsu n paling manja ngan aku (time dia kecik dulu) .........adiosa!!!

psss.....gmbar aku akan cilok dr blog chot k....hehehe...cambiasa muka dia tetap misteri...:)

No comments: