14.4.07

Menang lagi....


Salams,
pagi nih aku bangun awal ngan smangat mbakar mcm aku plak yg main malam td....tp yg nyata aku heppi bila tgk game Man Utd yg cantik n cam xletih bila team yg sama main xhenti2....aku xtahu apa yg Sir Alex buat kat diorang,tp mmg team tahun nih amat berlainan ngan tahun lepas.yg nyata mereka tahun nih lebih tersusun n teamwork yg improved....heheheh

paperpn,tahniahla pada Man U yg menang ke atas Watford beberapa jam lalu...heheheh...mmg best bila tgk team pilihan kita menang kn kn kn??knapa yerk aku minat MU nih??sejak aku terpukau pada permainan cantona satu ketika dulu...heheheh....best2!!!

PC fair da start tp aku cm malas jer nak pergi...tahun lepas aku pg punyala ramai umat smpai xslesa aku nak cuci mata....mmg aku xnak beli paperpn sbb aku suka "survey"dulu then da ada kegunaan baru aku cari balik....heheheh..paperpn,saper2 yg pergi PC Fair tuh,enjoy ur journey.

awel PC Fair...antara punca aku akan pergi..hehehe
p/s:smlm dekna kuar AF,mmg patut pn sbb improvement dia slow giler.Dafipn dah layak da kuar sbb langsung xder improvement dr segi vokal.boring aku nengok dah dia tuh.....:) jgn marah.....adiosa!!!

2 comments:

TeacherNunu said...

takpe..ini time ...time MUng...lain time..time ARSENgAL pulak...huhuh semakin riak peminat MU..menciiii:p

Anonymous said...

iks.. iks.. seksinya! awek2 pc fair tu yg m'jadi punca ko nak pg ke?! iksss... kira ko nie gatal gak ek :))