27.4.07

salam sejahtera,
nih maybe entri last aku sblm aku berangkat pergi meneruskn perjuangan aku sebagai seorang mariner..:) walaupn kurang gemar akan kapal yg bakal aku naik,tp kena tabahkn ati gak utk belajar n menerima suasana baru..:)

gmbar kat atas tuh gmbar sepupuku yg terindu ambik dr web KALAMUTIARA aka AYAHNYA...heheheh.....da agak lama aku xjumpa dia,bday dia arituhpn aku xpg usha...heeheh...... time dia kecik2 dulu cute giler!! n tembam sgt!!hehehe..suka sgt2 dukung dia nih n cakap kat dia sorang2 sbb dia nih mmg suka bercakapn.dr kecik smpai la nih.slagi xgelap umah eden nih,slagi tuh la dia akan bercerita yg kekadang da xlarat nak dengarl....hehehe...mmg energising abis!!!

dulu klu time aku ssh2 ati dulu,kat diala aku biasa cari utk redhakn gjolak ati..hehehe......kekadang tuh,bila aku sedih dia plak nangis n mmg best bila tgk dia gelak2 heppi.skang nihpn klu dia xheppi ada ssh ati gak...hehehe......mmg suka ngan org n snang drapati.cuma klu dia xbiasa dia nyombong sketla...melain kn awek cun dia baik..,....muhahaha...menurun la tu kot!!hahahaha

skang dia da berumur 4 tahun n 4 hari.....ntah cmanala dia skang nih.mst kasar gak...heheh...kesian kat bundanya melayan nya yg super aktif heppi go lucky nih...hehehe....tp xper,dia maintain cute jer memanjang..:)

ntah apa aku merepek nih akupn xtau.tgh ssh atila nih sbb naik kpal yg aku xgemar.bukan xgemar kapalnya (kapalnyapn aku xbrapa gemar sbb design dia bkn utk org badan saiz aku...hehehe) tp org dlmnya tuh.last time aku naik,kena layan kerenah diorang yg birokrasi n budget sapa naik kapal msti da tau semua!!! aku plak jenis slow lerner,mmg kena basuh kaw2 4 bulan n keatas la jwbnya nnt.....tp xder jd kurusnya sbb bila ssh ati aku makan bnyk!!muhahahaha!!! yg penting ati senang...cmana erk nakjadi cam rizal blok semua tuh???heheheh:))

sampai sinila dulu......jaga diri kawan2 semua n doakan aku bahagia sentiasa k??slamat ku pergi slamat ku pulang ke pangkuan keluarga..:) adiosa!!!

No comments: