11.4.08

Air City


11 April 2008, kini aku dtemani ngan set fish burger McD,angin sepoi2 bahasa n keseunyian malam yg indah di tanah air tercinta....di mana aku belajar erti cinta.....

Perjalanan aku utk pulan bermula sejak sebulan yg lalu,namun kerana kecuaian pihak pengurusan, aku tidak dpt pulang....namun semalam tepat pukul 1815 ptg waktu tempatan Korea aku bertolak dr Incheon International Airport or AIR CITY....sapa2 yg pernah layan drama tuh tahu kot...mmg sbijik ngan dlm citer tuh...:) namun penantian utk pulang tidak seindah yg diharapkn..... setelah tunggu lebih 4 jam disana sambil mencari tempat utk menunaikn kewajibap solat, aku juga terpaksa ditahan disempadan airport itu sendiri kerana muka aku dlm passport, buku laut n kad ic xsama.....ntah brapa kali aku kena scan baru la dia nak bagi aku lepas......xcukup taik lalat kat muka katanya....muhahahaha....!!!

kini aku sudah pulang,namun aku masih disini dtemani dengan kentang goreng sementara menantikn time yg sesuai utk pulang ke rumah tercinta......kali pertama setelah 5 bulan meninggalkn semenanjung m'sia aku dpat mendengar suara malaysia mengeluarkn bahasa2 indah dr kamus dewan..... walaupn dlm perjalanan td agak ramai rakyat m'sia,namun aku kecewa mereka lebih seronok ngan bahasa ingeris n cina....bukan mulut aku utk bercakap begitu.......aku bangga pergi sana bercakap bahasa ibunda...:)

okla, da kul 1 30 pagi nih..buat teman2 yg snetiasa mengingati diri slamat berjumpa lagi...:) buat yg merindui diri, insyaallah kiter akan berjumpa....adiosa!!!

No comments: