21.4.08

Herbalife Supervisor Academy

Salam semua kawan2 especially kawan2 msjbox yg sentiasa ada dkala aku senang mahupn susah, dikala suka mahupn duka........

Maaf andai aku tidak dapat hadir ke gathering ke-3 di tupai2. maknanya aku sudah melaksakan hatrik utk tidak hadir annyvesary...muheheheh...jun minta maaf yerk..:) aku tetap akan jadi msjboxer yg setia walau sejauh mana aku pg dlm hidup nih....

back to my weekend report....heheheh.... firstly aku nak ucap syukur padamu ilahi kerana ketika aku hadir dlm dunia herbalife aku cumalah seorang distributor yg cuma mampu dptkn 42% diskaun...heheheh....but now, i'm not only a supervisor but also a world team member!!! syukur alhamdullillah.tq pada bonda yg banyak membantu dikala aku berada dkejauhan, kepada shahrir my best buddy that went up with me, his mum and all 7 supervisor's that under me.sorry sgt2 aku xda time nak jumpa korang.....insyaallah dlm masa terdekat nih..:)

19th ngan 20th april is the day aku pergi supervisor academy yg mana hanya supervisor dpt join utk belajar bersama org2 yang berjaya dlm bidang ini. yg xdapat aku tolak ialah aku adalah VIP utk event kali nih.so aku dpt bergmbar bersama mereka2 yg sudah menjadi millionare teams n atas...:)
picture speaks louder than words.walaupn sibuk ngan proses blajar, namun the first event yg aku pernah join org2nya sporting habis.then we are not only learning but having fun!!! seriously, ada sorang tua dr taiwan walaupn da 70's tp kesempoian dia mmg aku respek....... gmbar atas is one of the legend sbb dlm umur 19thn dia dpt join millionare team.....abis blajar trus married ngan herbalife.....dia nih solo lagi n kat malaysia utk kembangkn downlinedia....hheheh....
nmpak selebet jer mamat2 nih kn??? tp mereka adlah insan2 yg hebat. dr kiri socrates valencia, org colombia but now living in panama. now dia antara orang yg paling cepat naik sbb dia buat nutrition club kat panama after stop for 7 years sbb dia cakap duit dia da bnyk sgt...muhehehe....but when his downline skang da masuk chairman club, dia pn start balik.,....heheheh......opps lupa plak nak bgtau dlm herbalife whoever works more gain more...maknanya klu downline yg buat kerja n upline goyang kaki, so upline xkn naik.....:)

ok, socrates nih dtg nak ajar pasal cmana dia buat club dia. aku respek attituted dia. sentiasa heppi n xpernah menolak permintaan org. kekadang dia yg pg kat org2 ambik gmbar. plus first time aku jumpa dia kat club, benda pertama dia cakap " my friend, can i hug you?" n dia pluk aku dlm keadaan aku tenganga tuh......hehehehe...jgn jeles aku dpeluk oleh president team.

then time dia crita background dia dia xder cover paperpn.....termasuk time dia memula dulu dia suka pukul bini dia n suka marah org.......but dia bnyk berubah sejak ngan herbalife.....dia menangis mengisahkn hidup dia dr seorg driver taxi smpaila dia skang da ada 5 kete limited edition....hehehehe

then sebelah dia plak yg tinggi tuh MC utk kali nih. ex New Zealand basketball player n mmg tinggi giler.....aku xdpt nak korek rahsia dia...hehehehe...but the man next to him is WOW!!! Daryl Mitchel also from new zealand tp dia mmg bnyk up and down dlm bisness dia..... tp skangpn dia a jd president team...heheheheh

ramai org datang kat event nih.....lebih seribu mmg pack giler ar.nasib aku jd VIP,dpt la sket kelongaran....muheheheh....

nih gmbar buang tebiat namanya...hahahahaahh
pernah tgk the pirate of carebean can??? nih la witch dia tuh...muhehehe...samantha. dulu bukan cmnih badan dia...muheheheh....tp skang da jd hot mama da pn.......

my upline from taiwan.....gmbar aku ngan dia dlm camera lain.still menanti update dr camera tuh...hehehe.... Kenneth. dia dpt ilmu direct dr MArk Huges founder herbalife nih.... n smlm aku plak dpt nasihat dr dia sblm dia ambik flight balik taiwan. seronok dpt smangat dr dia. isteri diapn baik. n first time aku tgk baju ada berlian bertatakh kat dada baju.....waa.... mahal seh!!!

Opps...nih bukan awek aku. cuma someone i know but i forget her name...muheheheh.....pirate's...aku xdpt nak pakai cstume sbb tetinggal kat umah...heheehe
bersama Dr. Idrus. sapa kenal dia??? hehehehe.......one of the founder of MMU but skang dia nih da buat full time herbalife n da jadi GET team da xsilap aku.....xper2, xlama lagi aku kejar dia....hehehe........
gmbar latest aku nih ambik b4 the pirates party....:)bnyk gak aku turun ak?? adalah dlm 4 inci pinggang aku.....khamis nih nak kuar pg beli baju2 baru!!! muhahaah...baju tuh xnampak longgar ker???heheheheh
my Idol....Robin from nepal...dia nih dulu buruh paksa jer. tp ksang nih da jadi org besar. dr xtau english skang nih jadi speaker dah...heheheh....cara dia cakap mmg relax abis!!!
me n my world team aka best fren since school......walaupn dia nih suka ikut aku (hahahaha) tp diala support n tmpt aku komplen...heheheh... very good attitude!!! i want to go to the top with you man!!!
nih org australia.ex cikgu rasanya....pn aku da lupa nama dia....hahahaha.....nice guy..:)
menu kami mlm tuh...VIP dpt spesel n dilayan cam VIP...heheheh.....makananpn antar sesatu jer...hehehehhe.....kenyang btul aku......jgnla naik balik berat aku nih...hehehehe
sblm masuk party tuh....all you pirates, come in now...!!!!!
me n my upline..:) murphy n wife....o lupa plak nak cakap nih trend feymes herbalife, laki bini buat skali....kira bawah satu nama ar....husband go up, then wife go up also!!! murphy nih dpt blajar direct from kenneth tuh.....siap bertapa dlm umah kenneth lagi..hahahaha..... so skgn aku plak nak cari downline aku utk sama2 ikut aku pergi BANGKOK!!!!

well..... tu jer utk kali nih.... next event is on julai extraveganza!!! yg nih mmg xleh miss. kebanyakan org yg berjaya dia pergi ke sini..!! aku nak pergi gak n aku nak bawak at least 20 org supervisor ngan aku...(aku harap dpt bawak) so whoever berminanat nak dpt tips of success, n join organisation aku n SAMA2 pg BANGKOK bleh jer contact aku.....jom ar pg weh...mesti meriah giler!!!!

1 comment:

dupiduu said...

helloooo...mcm best jer...
akak semalam first time training kat Ritz on herbalife. semangat. sekarang baru distributor, ingat nak jump ke supervisor tp takutlahhhh ...takut mcm2. if you can give ur advise, much appreciated.