28.4.08

Extravaganza

kali nih nak jawab utk shai plak...what is extravaganza yerk??? ok, dia nih cam satu gathering yg super besar kumpulkn org2 seluruh Asia utk belajar dr org2 yg dah berjaya, then ambik inspirasi dari mereka...nih kat bawah ada sedutan aksi beberapa extravaganza,kata2 yg bagi inspiration oleh founder kami. n every year its getting bigger!!!!



aku da banyak tgk company besar2 sebb aku slalu pg luar negara kn kn kn?? so nih company pertama aku tgk org2 yg sentiasa optimistik. ia bukan jer bina bisnes yg berjaya, tp dia bina personaliti n attitude..... meh join aku reramai!!!



klu da tgk yg 2 atas tuh rasa teruja x?? hehehe...... aku mmg rasa teruja sbb aku xpernah jumpa company yg sebegini punya besar!!! seriusly.nih bukan main2 n aku nak bawak sbnyk munkin org pergi sana utk sama2 rasa keseronokannya!!! malaysian kali nih munkin akan pergi ramai2 n aku sure xnak miss tau!!! aku still ada 86 hari utk ajak seramai munkin org!!!



tuh yg kat koln germanya tahun lepas. tuh baru versi europe blum lagi versi world!!! wow!!n yg nih tahun lepas versi asia kat singapore..... so meh join aku utk pergi sama2 weh...rugi xpergi. xder company yg ajar kite jadi org, tolong org n dpt duit..muhahahah..... just love it!!!

No comments: