23.4.08

BiiiiZZZiiii

Salams,
Aku akui dah lama xder citer...mmg skang aku quite bz ngan bisness baru. alhamdullillah aku sonok buat promotion cmni walaupn aku xder lagi customer yg long term...hahahah..... xder rezki lagi kot. munkin sifat malu aku yg buat aku ssh nak bersuara...hahaha...pemalukah aku???

Arinih aku dpt sorang kawan utk try menyihatkn badan. for what i know, dia dulu quite danger mood gak ar, ngan addict pada painkiller yg mbahaya n xsuka makan....aku harap dia dpt berhenti ngan painkiller tuh.actually dia ambik benda tuh sbb migrain. so doktor bg ubat tuh. tp sbb kesan dia yg kuat ia mbuatkn addiction plak.....ya Allah berikan aku kekuatan membantu hambamu itu yg satu...:)

so kawan2 semu....sapa2 yg berminat utk menyihatkn badan mmg aku rekemen la sophisticated meal nih....heheheh..... ianya best, menyihatkn n a lots of nutrien our body needs..... klu ada kawan2 yg memerlukan khidmat bantuan insyaallah diri ini akak membantu...:) adiosa!!!

No comments: