14.4.08

Harga Barang

Salam muhibbah,
sudah 3 hari aku kembali ketanah air n aku medapati dlm masa ini rakyat malaysia mmg dilanda bahana harga barang yg menjunam naik.namun aku tabik spring pada mereka2 yg menghadapiya dengan senyuman manih n make-up yg tebal....:)

pc fair......aku pergi sana usha2 da masah carshow plak....heheheh....namun harga barang harian yg naik secara mendadak buat aku rasa terkejut sehinggakn banyk anak2 gadis yg ada dlm tuh terpaksa memakai baju yg xcukup kain.ada baju yg hanya menutup bahagian2 penting jer...kiranya memang mengoptimumkn kain yg ada la.....kesiannya rakyat malaysia...

dlm aku merngembara n memerhati,org lain sedang cuba menunjukkan fesyen mereka ngan penggunaan kain2 yg mahal n mewah.namun org kita menunjukkan fesyen2 yg buat buah halkum nih mcm xcukupje kat leher nih....hehehehe...

bukan salah mereka,mereka inginkn rasa mewah n stlye dlm berfesyen....namun paham2la harga kain makin mahal so hanya mampu beli cebisan2 jer utk dpakai....agaknya itu sudah cukup utk dtayangkn...:) harap kerajaan parti rakyat dpt meneliti isu harga kain nih...:)

Ps:/sorry xdpt join annyversary...:) ambik gmbar bnyk2 yerk!!!

No comments: