25.4.08

Work....

Kabare,
mmg aku bz buat masa nih tp xbermakna aku da xder masa utk diri aku. semalam aku kuar shoping2 n tgk wayang n enjoy myself soooooo much!!! haha, malah aku juga dpt jumpa org lama dlm Herbalife yg da buat bisness ini ngan jayanya. respek aku sbb biasa org2 yg berjaya nih ssh sket nak tegur org mahupn berkongsi ilmu. tp akak nih,dia yg tegur aku dulu n walaupn dia da "international" tp dia still humble ngan sifat ramah dia...

2 jam lebih ar gak kami bertukar citer. diapn smlm cuti dr kerja tp still buat part time utk semua nih....heheheh...:) smbil makan sushi...hahahah...terkejut dia aku makan bnyk tp still bleh maintain badan yg seksi begitu.....bak kata awek Iwan da flat perut tuh...muhahahahah

malam aku pg berguru ngan Dr.Idrus. rasanya aku pernah citer pasal dia nih kn kn kn?? salah sorang founder MMU, ada phd n aku dapat ambik gmbar dia ngan pakaian lanun dia dlm herbalife academy party tuh..... best dengar pengalaman dia yg da dapat 20K sebulan tp hidup yg stress kena operated smapai 3 kali hidung dia sbb sblah jer bleh pakai. sejak dia kenal herbalife dia letak jawatan n mulakn hidup baru.... n best nyer dia da dpt herbalife vacation tuh...jelesnya aku!!! aku nak gak pg jln2 yg fully sponsored tuh....heheheh......com on khairul, go for bahamas!!!

meine work station...

Aku da ada tempat kerja aku kat umah nih dapn...hehehe....start working like crazy like ur playing the most crazy game!!!...knapa aku kena ada workspace aku sendiri?? hehehe,,,kerana xmmbisnes lain, aku jd sebagai wellness coach@weight management consultant@pembantu nutrisi personal anda. aku bukan semata menjual produk yg hebat, tp aku juga membantu anda2 mendapatkn result. klu kata orang jawa, aku kena buat "follow UP"....n aku berjaya mengurangkn berat nih pn sbb ada follow up dr mak aku yg sentiasa mbantu n menasihati. knapa dlm usaha aku utk mensihatkn balik internal ngan external badan nih aku perlukan personal coach?? well, bila kita nak buat something yg long term plan n success, benda yg paling penting ialah support. n that's what i'm train into.....giving support n helping hands.
adik yg banyak membantu kerjaku..:)

so skang aku enjoy making frenz with my customer n doing the follow up. sronok dpt tgk perkembangan seseorang from one step to another cam ajar baby berjalan.cumanya aku ajar org utk hidup ngan lebih sihat...... hatipn senang at least xderla aku kerja then org lain dpt nama. or yg truk kerja aku tp yg gaji lebih ex-pat yg konon "hebat tuh". tq gak kat adik aku yg tolong tgk2 kn bisness aku kat umah time aku kuar buat delivery n follow up. heheheh..... sapa2 yg berminat just give me a call. i'll try my best to help.....adios!!!

keadaan umah aku disiang ar ngan sepupuku juga mbantu mana yg patut

P/S: pompuan ngandungpn bleh pakai herbalife nih sbb ia bukan ubat kurus or ubat penyakit. tp ia adalah utk penuhkn badan kiter ngan nutrision...:) klu aku yg ngandungpn bleh kempis, pompuan ngandungpn bleh kempis gak lepas kuar cahaya mata tuh....heheheheh


No comments: