22.12.05

sepattnya aku arinih ak n mgupdate utk sesi pengembaraan aku dsini,p sbb da kena tagged,so akupn kenala memerah otak nih utk menjawab 5 perkara ganjil ttg dri aku...:)

1st and foremost,yg pelik tentang aku apa yerk???aku nih sukak orek rahsia org tp xsuka org korek rahsia aku!!!muhahahaha.....suka tolong org n setelkn prob org tp kekadang prob sendiri tertangguh.....n then aku biasanya akan hilang dr diari sengsorang itu bila semuanya da setel.....cam biskut plak...:) tp camtula biasanya aku,hadir utk mghulurkn bantuan yg terbaik mampu diri ini beri n then berlalu pergi mbahagiakn insan lain yg mmerlukan kecerian dlm hidup mereka.....

aku suka pada kanak2..ntah knapa aku suka giler main ngan bebudak n then peluk cium diorang....mmg messi bila ngan diorang tp muka diorang yg tanpa dosa tu buat aku cemburu n menenandkn ati.cemburu sbb aku xgunakn sebaiknya kesucian yg tuhan bagi dulu ngan menghiasi hidup nih ngan dosa n then tenangkn ati nih sbb ketenangan seri muka tuh.....tetambah adikku as'ad n hakimi yg sentiasa menjadi buah ati aku n menceriakn hati aku.......


then benda plik pasal aku ialah aku suka mendekatkn diri aku pada org yg aku menyampah n sapa2 yg aku tau menyampah kat aku....tujuan dia?aku nak tau knapa hadir perasaan tu n then at the same time aku bleh tau adakah ia kesilapan aku yg hidup ddunia yg fana nih :)so aku bleh ar mngubah dri aku yg serba lemah nih menjadi manusia yg lebih baik...sbb kekadang kita menyampah mahupn benci kat org tu bukan sbb apa,sbb dia bsifat bruk cam kita atau dia tu refleksion dri kita.....:)akupn xsuka simpan perasaan camnih sbb buat hidup nih xselesa ar....:))

then apa lgi benda pli pasal aku yer???aku suka memasak yg plik2 gak...:) n then suruh as'ada mencuba...klu dia makan bnyk cam xpernah makan,maknanya aku berjaya ar tu!!! hahaha...da lama aku xbuat...yg as'ad suka telur dadar berempah aku...tu lastpn aku buat...:) oorindunya pada adindaku yg sorang tuh....:) apa lagi yg pelik2 aku masak???hohoho...nasi gorang sardin,stik yg plik2(aku da xigt sbb xbrapa sedap!!muhahaah) n then nasi goreng sambal belacan..muhahaha...ni utk org yg gian blacan jer cakap sedap!!!

last but not least,aku ni suka layan jiwang dkala kesunyian....kekadang time malam2,aku akan baring n layan jiwang....n then kekadang tgk citer jiwang sengsorang yg sedih2 bagi basah skit mata nih!!1muhahahaha...jiwang nya aku...:) sajer jer kira cam klu rindu kat org lain ker,rasa cam nak igtkn diri pada tuhan ker,aku motivate ar dri ngan citer2 jiwang nih,bila da kaur air mata baru ar igt da lama aku xbuat tahajud...tp da lama aku xbuat benda nih sbb da xda citer jiwang nak laan....kat M'sia senang,ada pirate CD yg murah utk dbeli,,...:))

stakat nih ajala kot...sapa aku nak tagpn aku xtau sbb kebnykknnya da dtag......so aku nak tag pada

afzan
[ed]
carneyz
sodep
makcik

bleh ar korang yer?hohohoho......utk h0ney,yg virus tu,nnt azkam jawba yer?hohohoh.....xleh update lagi pengembaraan kat london sbb gamabr kat shahrir yg pergi ke glagow plak utk bdating.....so aku minta maaf kat sahabat2 semua :)

No comments: