15.2.06

One Tree Hill

ngengenge....rajinnya aku arinih mengupdate pepanjang....tau knapa???ngengenge...sbb arinih setelah ssh payah aku mencari n mencari,akhirnya dapat gak aku jumpa tempat utk aku menonton drama feveret aku,One Tree Hill...ngehahaha..skang da episod 20 da xsilap aku,tp aku baru usha episod 12...best best best...sapa2 yg da cukup umur bleh ar tgk citer remaja jiwang nih........tp jgnla ambik yg buruk2 dlm citer nih,ambik yg cambest jer contohnya perangai baik Lucas yg da tobat tuh n smangat nak main basket walaupun ada heart condition, nathan yg terlampau baik smpai bapak dia sendiri nak aniayai perkawinan dia...isk isk isk...aku suka lucas n his wife tuh....dlm nih diorang just lover,tp in real world,diorng laki bini n buat aku sonok tgk diorng cintan2......

jap lagi aku nak pergi solat maghrib n mandi,smayang n then sambung balik...aku cadangkn korang tgk ar citer nih....best giler lipas n jiwang giler.....tp jgnla terpengaruh....buat jadi pengajaran.....:)

kat bawah nih aku letak sedutan episod 12....best best best...syukur aku dapat jumpa....bleh releast tensen aku yg stress nih sbb kena buat balik report design aku yg cun melecun tuh sbb editor aku xmasukkn part aku yg paling penting skali dlm report mbuatkn aku kna cover up utk diorang.......knapa xnak buat sesama??sbb diorang ada oral next week n aku rasa cam aku buat lagi best dr diorang buat...at least xda la kena referkn??hahahahah syok sendiri yg tgh tensen..!! :)

One Tree Hill...



Adiosa...:)

No comments: