25.7.03

aku blur gile semenjak bermenjak nih. memacam aku buat tak jadi.dari segi pelajaran sampaila ke sukan yg aku ceburi.aku sedar benda nih sejak ke'injurt'an aku kat kedua blah lutut sbb kena sepak ngan ankle aku yg mmg dari dulu sakit sbb overload.agaknya camnih perasaan pemain2 hebat cam ronaldo bila prestasi diorang jatuh....... tapi aku nih makin hari makin malas la plak sampai nak kertip kukupun malas d tahap cipan ulung............bengang gier rasa bila badan nih makin hari makin lembab nak bertindak balas.tadi main bolapun aku makin slow n buat banyak silly mistake....apala nak jadi ngan ko tobi oi...........

cakap pasal game, aku tadi dapat letter dari anak murid aku yg paling cemerlang.rupanya dia dah berjaya buatkan team bola baling hilir perak girl ke final sekaligus menjuarai pertandingan.yg best diorang nyer result sampai ada team yg kena blasah 12-3!!! hehehe...tak sia2 aku ajar dia main bola baling dulu. tambah best lagi, dia akan ke selection utk player negeri plak!!! best nih, ada masa aku nak pergi tengok sbb dengar citer kat kuala t'ganu n aku nak bagi sokongan kat dia bagi dia dapat main utk m'sia plak,sambung cita2 aku yg tak kesampaian sbb injury........sedih nih.... paperhalpun, good lucks lina, to be the best is to try ur best.......tunjukkan yg anak murid tobi nih adalah yg terbaik kat m'sia...!!!! muhahahaha ....dah start blagak plak.......istighfar..............

okla, aku nak gi usha game bola m'sia lawan chelsea malam nih...doakan m'sia menang tau!!!! adiosa..........

No comments: