21.7.03

assalamualaikum.........

hari nih tak de benda yg best sgt aku buat melainkan aku pergi blajar welding kat workshop. yg takbestnyer akunyer welding cam.....******.....dalam bahasa sopan skit , adla skit rupa cam taik unta.....siap kena kutuk lagi ngan en.Rozi......apa punyer tur......

aku teringat perchatingan aku ngan nicknack smalam pasal samada kawin dulu bercinta atau perdapat aku, bercinta,kawin then bercinta.....hehehehe.....aku vote yg second one. aku tak tau mana yg betul, tapi pendapat aku still yg second one. pada aku actually, mana2 bleh, yg penting tahu jaga jer........tak kisahla yg laik atau yg pompuan...sama jer kalau dedua mithali, no problem punyer...maaf cakapla, aku still berpendapat bercinta dulu, kawin then bercinta balik cam pearent aku yg perangai cam anak muda baru bercinta.....pantang jauh skit, gayut setiap masa....ngalahkan aku punyer bil gayut yg aku takleh accept tu...... tapi apa nicknack cakap ada btul gak, agaknyer dari pengalaman dia kut banyak kali putus sambung putus sambung........... hehehe...nicknack, jgn mara.....nanti cepat plak jd tua cam awak cakap ari tu, takda org nak plak.....

cakap camnih, aku teringat plak kat kawan aku yg sorang nih sekang tngh study kat kolej mara banting.....time aku ada hp dulu n aku tak cari pasal ngan dia, kemain lagi hantar sms citer betapa risaunya dia tak berpakwa............ntah la, takda org nak buat dia jadi marka dia kot......... aku taknak sebut nama dia, kang aib plak.....tengok sapa yg marah, tu dia la orgnya......hahahaah.......hahahahaa...*gelak org jahat..*

sampai sini dulu, aku nak balas mail deq enn.....adiosa........

No comments: