11.7.03

assalamualaikum.... lagi skali, lama aku tak update blog nih.hehehee.....cam biasala alasan aku, busy maa...... hari nih hari last aku train budak2 futsal yg aku pilih n aku train n this time, aku jadi coach n player lagi skali utk mengembalikan kenangan lama kot.....kira cam lagu soundtrack citer azura la..... sandarkan pada kenangan..... hehehe... paperpun, aku puasa hati ngan progress kedua2 team yg aku handlekan sbb aku dapat terapkan sistem main n melatih player stail aku tanpa ada ganguan. so, aku rasa insyaAllah tak ada aral utk kitorang pergi jauh nanti kot kat sport planet ahad nih. yg merisaukan aku skang nih mental aku n others jer........... tadi aku puasa hati ngan friendly yg aku plankan selain ada improvement pada cara main n sistem, aku juga rasa puasa hati sbb aku berjaya mprovekan diri sendiri utk menjadi keeper yg baik...dah lama aku tak main posisi nih, biasa main playmaker, tapi kira satu percubaan n cabara utk aku, aku kena ambik risiko nih.......

apa yg best ngan team aku yerk...?? hehe.... aku terpkan sistem permainan bola baling dalam nih.... cam biasa, ada tukan kacau bola, winger n playmaker.tapi kali nih aku modified skit biar sesuai ngan bilangan pemain yg limited n keadaan aku sebagai keeper yg masih mentah nih. kalau bleh aku tak nak ada bolos langsung sbb nak tambah skill utk game minggu depan plak kat bukit jalil.....doakan aku yer kawan2.........

game minggu depan?? aku tak sure lagi main ker tak sbb aku maybe akan jadi jurulatih jer sbb nih last chance aku nak asah bakat aku yg dah tumpul nih sblm berlayar........haraplah tak ada aral yg melintang.........

pasal hp aku tu..... sorry sangat terutama kat kwn2 aku sbb tak kontek korang semua, apa yg aku kena dah cukup kot. kena tengking ngan mak aku sampai kuar air mata aku sbb aku mmg takut mak aku marah aku *ntah kenapa aku sendripun tak tau...*apa2 hal, aku kena setel satu2. nasib tadi call mak, dia dah tak marah.tapi still aku segan nak balik umah, cuma aku rasa tenang skit sbb sekurang nyer mak dah tahu n aku tak ada rahsia ngan mak dah.....Alhamdullilah..........

sampai sinila dulu yer, doakan kejayaan aku ahad nih n minggu depan.......... i'll try my best to be the best!!!!!! pray for me.........oh, kep[ada deq N, trimas sbb memahami n trimas sbb bagi sokongan, ada rezki kita jumpa lagi......assalamualaikum ...adios amigos sayonara ....

No comments: