24.7.03

cinta 3 musim. aku dah habis tengok first musimnya ngan penuh layan blues skali bersama ngan budak2 alam yg mmg terkenal ngan kejiwangan nyer speerti farqhad yg usha citer nih sampai mulut nga nga..... lawak giler aku tengok muka mamat tu layan jiwang.tapi mmg citer dia jiwangpun. tambah plak stail citer dia cam citer winter sonata ngan autumn in my heart.maybe aziz m osman nak tunjuk yg org malaysiapun bleh buat citer jiwang yg bermutu kot. aku nak rekemon org tengok susah gak sbb hero dia tak best tambah plak gemuk. then citer dia jenis slow move,tapi kena ikut dari mula sampai abis.seriusly,sampai disc 2 aku rasa cam nak sambung sampai abis.then bile disc 3 abis ras cam tak sabar nak usha musim kedua plak sbb dia berenti time yg best.....so pada minat2 n mat2 jiwang tu, rasa diri dah cukup bersedia, bleh la mengusha citer nih.....

aku tak ada citer sangat hari nih sbb aku nak usha blog nicknacks, so harap2 kawan2 semua tak marah........oh yer, lagu citer cinta 3 musim tajuk "tiada ragu" best tul,tapi agak slack sbb ada suara aqasha......jgn lupa dengar tau..........adiosa!!!

No comments: