7.7.03

INTi 3 on 3 overnight basketball survivor challenge........

punyerla letih main 3 on 3 semalam. aku punyer game start around 8.45 p.m n last game aku pukul 2 pagi.... mmg stok ngantuknyer main ngan stamina yg skit sbb training just one week, aku ngan teamate kemain pulun lagi main sampai saat terakhir walaupun kalah semua game sbb lack of experience. dah ras skali baru aku tau camana beratnya ras badan bila main di luar waktu kebiasaan, tambahan plak aku main time aku patut tido.....mmg terpakse badan bekerja diluar kemampuan.......... paperhal pun aku puas hati, sekurangnyer ada pengalaman main sampai pagi, daapt tengk college lain n dapat gak aku tengok camana student islam kat sana punyer cara hidup. mmg ramai gak umat islam kat sana n kebanyakan yg aku jumpa dari tanah arab........seronok gak borak ngan diorang sbb baru berkenalankan...?? biasala , pastu aku tengok aktiviti diorangpun best gak. lepas solat isyak, dioran main street soccer n ada sorang dua aku usha ada yg bercouple.......biasala, student yg mengalami zaman remaja, penglaman bercinta tu perkara biasa pada akula.........

citer lain, oh, satu jer team alam yg masuk second round tapi sbb lack of stamina, n main pukul 5 pagi, pastinya kalah ngan budak2 yg dah biasa ngan permainan nih.....takpa, sekurang nya aku takyah tunggu lama2 lagi sbb aku mmg dah super ngantuknya.....

bila aku balik alam?.....tak silap aku, aku sampai kuil 7.30 pagi n sampai jer, semayang subuh trus aku lelapkan mata nak bayar hutang semalaman tak tido ngan cukup..... lewt aku subuhkan...?? nak buat camana, dalam an tido sampai tak ingat dunia, nasib baik aku idup lagi pas bangun dari tido tu.....syukur ajala....

apa ntah aku ngarut nih!! sejak sibuk nih, aku punyer bahasa trus jadi kelam kebut cam org fail b.m plak. lain kali aku citer plak camana progerss fursal yg aku nak main 24hours party plak minggu depan nih............ kena cukupkan stamina skang nih, so tak banyak masa nak update blog sbb banyak masa guna utk training, buat homework n muhasabah diri n cari jalan nak motivate team futsal aku......doakan ajala...........adios, amigos sayonara........

No comments: