5.7.03

.........one busy week.......

assalamualaikum.......dah lama tak upgrade blog aku nih memandangkan kesibukan aku dan juga berbagai2 perkara berlaku kat aku sepanjang minggu nih hingga la minggu depan......

jap lagi aku akan berangkat ke kolej inti, Nilai utk menyertai pertandingan 3 on 3 streetball chalenge...... tak sure aku punyer team bleh menang ker tak sebab aku sendri train basket nih baru jer seminggu n malam tadi kaki aku plak meragam.....harapla main kang Allah bagi aku kekuatan utk bermain ngan baik dan jugak memberikan kemenagan kat team aku........ ada niat sebenarnya mbuatkan aku bharap sangat nak menang......

sebab utama ialah, aku nak dapatkan wang hadiah tu sbb nak tebus balik handset hadiah birthday aku yg mak aku bagi hari tu, pun hilang minggu nih gak time aku tengah sibuk ngan training basket n selection fursal n training futsal alam nih....... mmg aku sibuk giler sampai lupa pasal hp aku tu......bila aku check balik rupanya dah lesap dah.......... aku harap ada hikmahnyer semuanih........... n aku harap kalau dapat menang duit hadiah tu, aku nak beli hp yg sama sbb aku taknak mak aku marah apatah lagi sedih ngan kehilangan hp tu... yer la, dia bagi time birthday aku, n kalau dia tahu aku camnih punyer cuai, tak ker sedih sbb kalau dipikir balik cam tak menghargai pemberian dia.........ya ALlah, bantulah hambamu yg lemah,.........

ok, setel basket punyer kerja nih aku kena balik alam n ready plak utk futsal tournament kat sport planet,sunway.....aku tak pernah pergi sana, so aku tak tau camana environment kat sana......aku harap player yg aku pilih n train nih akan membawakan kejayaan yg mbanggakan....aku juga berharap aku akan beraksi cemerlang dalam kejohanan futsal nih n streetball nih...........hanya Dia yg menentukan apa akan jadi kat aku.......

sampai sini ajerla dulu....harap semua mendoakan kejayaan aku nih.....n kalau sesapa yg try contact aku nyer phone tak dapat, sooooorrryyyy sangat...........!!!!! aku akan try setelkan semua problem nih satu persatu.............. i'm a big man now........so i must beleive in myself that i can do it!!! ya Allah, bantulah hambamu yg lemah ini, berikanlah kekuatan n sinarilah hatiku dengan hidayahmu............amin....

oh lupa nak cakap pasal kawan aku yg nama Man yg aku nan roomate aku, abang ada buat usaha kat atas dia.......skang dia dah banyak brubah sejak sebilik ngan kitorang.dari mula tak tinggal solat, dia dah mula ada keyakinan utk jadi imam....n benda yg best aku tengok bila abang kata yg dia dah layak jadi suami org, dia kemain heppi lagi. malah skang nih prestasi pelajaran dia pun naik mendadak n aku ngan sukrela lantik dia jadi kapten team futsal aku.........semoga hidayah allah sentiasa bersamanya...........

.....adios amigos sayonara.....

No comments: