19.7.03

tadi aku kuar jln2 kat bukit jalil tengok kejohanan futsal koplek sukan negara....best gak sbb banak aku bleh blajar lagi. then aku pergi beli bola yg aku janji nak beli sbb bak buat utk training minggu depan + aku beli citer telemovie baru amy mastura *artis feveret aku :)* baru abis tengok first cd dia.....rupanya citer pasal first love yg agung.... kebetulan plak aku ada selitkan pasal jenis2 cinta kat bawah tu.....cam ada kesinambungannyer la plak.........

last2 buat aku tekenangkan first loveaku dulu...*dah start jiwang ar kiranyer nih* dapat plak tadi aku lalu tempat yg ada kenangankan kat bandar tasik selatan sbb nak pergi ke bukit jalil tu.... hish bertambahla sebaknyer ati nih sbb mmg btul ssh nak lepa beda first timer nih........ tapi apakan daya, akupun ada ego aku gak! so, baik aku takyah pikir benda camtu n concentrate on what i'mdoing now.....lgpun takda pekdah aku terkenang org yg tiada nih...............

ok! abaikan benda2 yg melemahkan aku nih.... trus ker topik lain yg buat kita ceria...... td aku jumpa sorang mamat buat skill main yoyo n btul2 menarik minat aku...tu jer citer nyer.....sorryla aku takda citer best la sbb tngh frust sbb nak call kawan2 aku tp tak dapat no dah ilang....... bro nan mintak no kwn2 pun aku tak bagi lagi..sorry bro..........

sampai sini la dulu...adios amigos sayonara......

No comments: