18.2.03

.::a day in da workshop::.

pergh...!! penat sungguh hari nih terperap seharian dalam workshop ALAM nih. menyesal sebelum cuti dulu tak siapkan cepat2 projek "male n female" yang en. Izam bagi tu.takder la hari nih struggle gile2 nak nyiapkan besi keras tu! dahla cacat sbb salah ukuran time buat dulu, nasib la finishing touch aku ada skit seni dia, bleh ar gak bangga ngan hasil tu, tapi takbley lebih2 nanti dosa plak aku nih! paperpun hari ni cukup letih slepas seharian bergelumang ngan debu besi sampai badan nih habis bau besi buruk! busuk giler! esok plak kena naik kapal buruk ALAM yg dikenali ngan Akedemi Satu! ntah apa plak esok seharian atas kapal bergelumang ngan minyak plak kot!

tadi en. izam ada bgtau yang aku kena pergi camping ngan bebudak kelas lama aku EC17c pada 21 feb nih..... yang best nyer panjat gunung kat ulu bendul, nogoghi 9, tapi yang tak best nyer trip nih aku kena jadi chef masak utk depa! trip lain ngan budak2 dek baru bleh aku lead depa naik gunung! hikmahnyer *aku rasala...* dapat awek kot minggu nih!!* he he he.. mesti ramai yg jeles kat luar sana...* kitorang satu trip skali ngan budak2 UiTM lendu kat sana. tapi depa 150 org, kitorang 46 jer, so bleh ar gak cuci mataya yang dah bosan nengok muka jantan kat ALAM nih jer.... janganla setan buat hal ngan mengganggu iman aku nanti dahla... Ya allah, lindungilah hambamu dari sebarang bencana n gangguan dari syaitan n tetapkanlah hati dan imanku dalam merempuhi dugaan hidup ini... aaaaminnnnn.....

oh, ECH 02 nyer budak*klass aku* dah siapkan blog... aku buat ngan izmee... main payah nak pilih template, skali ambik cam rafique nyerla.. simple but perfek! lagipun,bukan nak buat gempak manapun. dapat kongsi ilmu n info masing2 di samping mengisi masa terluang dan meluahkna perasaan.... paperpun check la kat BLoG2C tu. clickjer bukan tak biasa yer tak? tak banyak lagila, yang penting ada usah disamping dapat mengeratkan silaturrahim di dunia nyata n siber yang org kat infiniti nih........ catch out more my article in da blog k!!..... adios amigos sayonara....

No comments: