28.2.03

cuti
hari nih aku nekad nak taknak aku kena balik rumah... kena buat shopping skit sbb barang aku dah banyak kena top up terutama benda asas cam sabun basuh... lagipun dah janji ngan mahfuz nak jumpa dier cuti nih... ntah bila2 masa jer dia akan ambik flight pergi Kanada sambung study dier.... mesti takda can nak jumpa dier..... alhamdulllah, akhirnya hajat aku kesampaian walaupun agak lambat utk berjumpa ngan dier sampai tempat jumpa kena ubah, pastu dier plak kena tunggu sampai 2 jam... sian dier ....agak nyer nih la yg dikatakan, kalau nak berjaya, banyak rintangan yg kena aku harungi...... skang nih ada kat umah aku teman aku... esok ntah apa kitorang nak buat isi masa lapang dan melepaskan rindu sekian lama tak berjumpa.... dulu, walaupun kitorang selalu bergaduh *and 4 sure aku yg cari pasal punyer* tapi kitorang memang rapat n kadang2 selisih antara kitorang banyak buat aku berfikir mengenai aku rakan2 dan masa depan......sekarang kitorang bukak citer pasal masa kat sekolah dulu yg banyak meninggalkan kenangan antara kami.... dulu mahfuz slim, skang..... sihat wal afiat.. alhamdullillah......takda la aku risau sangat pasal makan minum dier..... paperpun, skang dier dah semakin ranggi.... makin suka pakai baju ketat beb.... biasa la arus fesyen... takda la ketat mana pun..... baju kappa as ROma......

tadi ntah kali keberapa aku tengok citer 'ada apa ngan cinta'... memang best giler, tapi aku minat dengar lagu aku bahagia dari melly goeslow tu..... best giler disamping puisi2 g menyentuh perasaan... kan best kalau aku budak yg pandai buat puisi2 camtu.. mesti banyak cewek2 bergantung ingin berpacaran denganku..*he he he.. perasan giler aku nih..*

sepanjang perjalanan balik tadi aku tengok kemain banyak lagi budak2 sekolah cuti... mesti diorang dapat cuti skali ngan awal muharram nih...... nyusahkan aku nak balik btul la diorang nih.... nak tekel, aku tak reti, hish tak abis lagi menggatal... lek, aku gatal dalam hati jer.. jaga imej jejaka macho....... lagipun kalau aku ngorat buat steady, hish besar nih risikonyer..... malas la, aku kang bak kata org tua2 yg dikendong tak dapat, yg dikerjar berciciran...... yg penting keihklasana hati btul tak?.. alamak, aku nih dah mula dah bab yg tak best nih.... kang panjang berjela2 jam pulak blog aku nih. malas la, kang ada plak org jatuh cinta ngan aku sbab baca blog aku nih.. *cam rangga ar plak....cinta jatuh cinta ngan puisi dia....* paperpun aku tak ready lagi bukak topik nih secara am dan teliti memandangkan ia sesuatu yg pada aku yg sangat berat dan mungkin dapt mengubah hidup aku atau org lain....so, let it gone for a while..... the time will come.....

No comments: