15.2.03

tinggal lagi 12 jam jer aku nak bertolak meninggalkan tanah kelahiran aku nih dan menuju ke tanah yg menjadi medan sejarah tanah melayu.... n tanah yg menaikkan nama hang tuah.... melaka. tak lama lagi aku akan memulakan bali pembelajaran aku kat ALAM ngan part 2 induction program nih...... bdebarnyer menantikan result peksa exam ari tu. harapla Dia menguatkan smangat aku dalam menghadapi hari yg mendatang.......

tadi best btula.... aku jumpa ngan org2 yg aku rindukan slepas lama berlaku perpisahan......aku kuar ngan shahrir, pastu jumpa munzir, pitat ngan awek dier, pastu astroid ngan lan gigi then jumpa plak ngan my best fren dee..*i miss u sooo much!* biler jumpa pitat apa lagi, blanja makanla... hehehe.... mestila kat burger king! tempat yg banyak memori ngan bebudak batch aku * nilah reunion aku ngan budak2 sblm masuk ipt, ngan budak yg nak pegi russia, ngan pitat buat tusyen utk aku.....* pastu astroid datang n kitors borak punyer borak sampai petang. tapi ada gak jumpa bad ngan awin kuar dating.... bad dah gemuk, sama ar ngan awin.... hahahah bleh ar gelakkan diorg plak......
"korang pergi uitm tu bercinta n menggemukkan badan ker blajar?" kata aku dalam hati....n trus gelak.. malas ar nak kaco org tngah sambut valentine day..... bior la, bukan kaco akupun........
biler da nak balik jumpa plak dee, tapi tak ble lama pun ngan dier, dierk kuar ngan budak sekolah dier, so malas ar kaco. ntah bilerla ada masa aku nak kuar ngan dier mintak blanja makan n all that sort of thing?..... pastu biler astroid ngan lan gigi nak balik, ingat nka balik gak lepas ambik bag ngan beli tiket kat puduraya. tapi rezki takder mungkin sebab melambatkan solat hari nih kot..... yer ar,pas solat jer trus hujan turun. nasib la kawan munzir &skang kwn aku gak* abadi *nih budak smap kajang.... jr kumpulan nasyid saujana...* ada. bawak pajero tuh! so, adala transport. tapi jem punyer pasal tak bley la nak ambik bag baci. n kitorang pergi smayang, makan n borak sampai kul 10 malam kat ampang hilir........

jap tadi sms kwn2 aku n aku dapat briter yg agak merisaukan dari salah sorg dari depa, mak erna *kwn uitm* masuk wad pulak sbb nak bersalin...ya Allah, permudahkanlah hambamu dalam menjalankan tanggunjawab n selamatkan lah ibu erna dan anak nyer supaya keluarga mereka yg bahagia sentiasa bahagia............aminnnn...... haraplah deduanyer slamat kembali ke pangkuan keluarga...... adios amigos sayonara......

No comments: