20.2.03

seharian kat atas akedemi satu.... ingat bley lepak kat sini ker ambik angin ker, tapi tup tup rupanyer ada assingment kena buat hari nih gak. kalau tak ntah biler bleh naik lagi Akedemi satu tu cari info pasal kapal lama..... nasib baik la en. izam baik bagi buat yang senang*secara berkumpulan, so sorang buat sikit2la...* aku ngan lokman buat upper level engine room...*opps.. team aku kena cari info utk engine room* takder susah sangat kalau bleh manage ngan baik pastu sorang buat skit2. siap cepat pastu kitorang pergi tiba ilmu plak kat en. usop, tanya pasal pengalaman dia kat kapal, pastu camana nak buat maintanace n tanya pasal komponen2 dalam kapal n caran nak overhaul (kira cam nak baikpulihla) n camana nak uruskan kapal.

alhamdullialahla solat aku terjaga kat sana. syukurla pada tuhan sentiasa menunjukkan aku jalan dan memeberi aku masa n peluan utk menyelesaikan solat aku.....Alhamdulliah.....

esok ada klas n mungkin ada homework. so aku tak tau lagi kalau aku dpat update blog aku nih slalu.dahla shahrir slalu suruh aku ajar dier buat blog! malas btulla nak ajau kalau aku sendri ada banyak kerja.so kalau tak ari nih atau esok, maybe aku kena kena lepas aku akan update pas aku balik dari ulu bendul... so, watch out for more strike from me.....adios amigos sayonara

No comments: