24.2.03

da mail

baru check mail tadi, aini datang lawat kat blog aku, kira okla, sekurangnyer ada gak org nak baca apa yg hati aku luahkan... tapi yang best mail dari mahfuz yg nak aku buat blog nih lebih berseri ngan kata hadis. camana semua? setuju ker tak? aku memang akan cuba memvariasikan blog aku ni semenarik mungkin.... ngan carita2 n kata yang dapat menarik perhatian dan kalau boleh dakwah kat sesapa ker..... mahfuz pun ada bagisokongan ngan hasiol kerja aku di samping mengingatkan aku pasal ibadah pada yag Satu..... alhamdullilah, stakat nih, aku masih lagi ada iman, solat aku takder la terjaga rapi, tapi aku selalu cuba sebaik mungkin utk menyempuinakan solat aku yg lima kali sehari nihla... aku tahu betapa pentignnya solat nih sbb ia yg menjaga kita dari sebarang dugaan dan utk menunujukkan kasih kita pada tuhan disamping memohon keampunan yg telah aku lakukan... memang aku sedar sentiasa melakukan kesalahan.. terutamanya mulut yg selalu tak berinsuran, telinga yang sentiasa peka, dan mata yg sangat2 sensitif..... aku slalu menyalah gunakan semua kelebihan aku nih. insayaallah aku cuba sebaik mungkin utk membaik pulih akhlak aku yg selalu tak terkawal memandang kan iman aku yag turun naik nih... *ya Allah, kau lindungilah aku dan tunjukkanlah aku ke jalan yg benar....*

oh yer nicknack, aku rasa aku dah jumpa ngan senior ko tu.... nama dier syawal eh? tak tau la btul ker tak, aku tak rapat sangat ngan dier memandangkan hidupnyer lain dari aku nih yg cuba hidup serba sederhana.... paper pun, kenapa ko cam nak tahu sangat pasal budak ex jasin yer? konpius aku.......

sampai sinila dulu aku nyer crita kat blog nih, kalau panjang sangat kang, aku takut tak bleh nak kontrol pulak diri aku yg satu nih... kalau dah naik minyak ada jer idea nak di crita kat sini.... paper pun pada rafique adiputra yg berada di u.s, congrate pasal menang tournament hari tu..... skang aku nak stat train balik la.... dier bleh buat kat sana why not me right!! aku nak stat ngan stamina dulu la memandangkan stamina aku yg semakin merudum nih..... paper pun, aku akan cuba buat yg terbaik dalam semua bidang yg aku ceburi...... insyaallah.... adios amigos sayonara....

No comments: