14.2.03

"coklat"

siang tadi kuar pegi tower record.... cari kaset best.... ada banyak giler kaset baru yg best giler nasib baik aku tak jadi giler.... ada match box baru, pearl jam baru.... soundtrack soalnya siapa pun dah ada dah....so aku pun cari la mana yg berkenan n aku bekenan banyak plak sedangkan keadaan kewangan aku skang nih brada di tahap inflasi taksifar memandangkan banyak di gunakan utk menyelesaikan masalah yg dibawa oleh george soros.... dah stat dah ngarut.... ok so, aku jumpa ar kaset yg aku dengar best, coklat, alam n bonnie men..... so aku tolak tepi bonnie n aku dengar album alam n coklat *band dari indon maa..* then pikir punyer pikir, mutu punyer pasal, aku try dulu coklat sebab musik dier yg lebih menarik minat aku dari alam n bahasa yg menarik... aku tak brapa minat bahasa omputih sbb aku lebih minat pada musik, so lirik dia kalau senag paham lagi snang.....

abit about this band..... band baru dari indonesia.... n terdiri dari 4 pemuda pemudi.... kaikan, ronie, edwin,ervin.... diorang nih cam sheila on 7 n padila....tapi musik tak sama....so aku beli ar..... alam plak band m'sia n menggabungkan rentak asal m'sia ngan rentak tekno jazz..... best ar gak, so aku ingat nak beli la esok.....

ahad aku balik naik bas ngan baci, malas plak rasanya sbb banyak keje kat sana but i got too face it n wait for my result... hioe got pass it with out warning....*3.oo n above..* hish makin hari makin berdebar la plak aku nih..... nih yg lemah nih........ya Allah, bantulah hambamu yg lemah iman ini menghadapi hidup ini... darimu aku datang maka darimu aku kembali.... tunujukkanlah aku jalan yg benar yg dapat aku ikut supaya mendapat restumu...... amin! fuh sana fuh sini.... harapla makbul........ korangpun doa la skali....... ok ar dah ngantuk, kang nak hantar fauzul pegi balik sekolah dier, n siap barang nak balik alam nih....... so prepare for my work from ALAM... adios amigos sayonara....

No comments: