17.2.03

meine ein day....

first day in ALAM make me feel so excited! actually i can't tuned it easyly when after two week i went for my mid semester holiday. it's seem starnge when i step out from the bus n feel like the whole world are waitinf for me!!! hehe...

ayat yang aku buang masa jer pikir kat sini. smalam sebenarnyer hari first aku kat ALAM nih n barang aku banyak yang kene kemas sbb balik dulu aku lambak jer baju biar izmee settlekan jer *dia budak baik...* sbb aku malas nak bawak baju bebanyak basuh kat rumah.. kalau tetinggal tak ker naya jer!!! paperpun hari nih kelas aku dah start dah n subjek first aku kat sini ialah electrical principal und engineering science *di ajar oleh mr. Jamhari n mr. Lau* well, utk faundation program nih budak ech kena blajar 4 subjek jer but quite tough bcoz the subjek must be learn in 4 month! sebenarnya yg masuk peksa cuma 2 subjek *12 subjek yang aku cakap rupanyer semester depan.* tapi yang dua subjek nih kena belajar bebulan-bulan maknanyer ada banyak la topiknyer btul tak?
anyway, my last exam result didn't publish yet. n i'm still waiting it in suspend! janganla kena sack time2 camnih! dahla malu, susah nak blaja pulak tu........ nasib hari nih takda homework. blela aku slalu isi blog nih sambil melepaskan tensen blajar kat blog nih.... (*-*)

shahrir oun dah buat blog dier dah, so aku kena la letak link dier walaupun dier baru blajar, tapi ada kemahuan, semua ble jalan btul tak? akupunyer design blog sulupun buruk giler, tapi blajar la sikit2.kalau banding ngan shahrir, dia lagi untung sbb ada org ajar! alamak, skang, izmee munap pun buat pulak! dahla dua2 duduk sebelah aku, maknanyer link aku kan bertambah n makin banyak la org aku nak kutuk.... *harap aku jaga tangan nih* aku ucapa kan good luck kat dioarang dari sini jugak walaupun aku tengah ajar depa sambil update blog sendiri.he he he , doakan aku dalam usaha berkongsi ilmu nih yer!!! ya allah, lembutkanlah hati hambamu utk berkongsi ilmu di dada dan janganlah ko jadikan aku antara mereka2 yang sombong ilmu n mati dalam kekufuran....... adios amigos sayonara

No comments: