20.2.03

hari yang mencabar

ada elas karang.skang nih waktu tea break, so ambik pluang nak jenguk2 blog aku yang serba sederhana nih. tadi dalam kelas blaja benda lama, tapi makin lama makin mencabar n makin susah plak. soalan makin la kelirukan kepala hotak aku yang lembab nih. alamak tak bleh tulis pepanjang sbb kena pergi klass letik plak! so wait fo my strike again...... hari nih pakai precise, so free..... tapi tak ada masa nak menyalurkan hasil seni aku kat sini lama2 takut nanti lambat ke klass, aku gak rugi ilmu yang en. lau bagi tu! paperpun dari buang masa, baik aku isi blogkan time2 camnih!

pagi tadi waktu tempatan ada game champions league.... man u menang 2-1 ngan juventus! he he he... tahniah MAN U! best giler sbb team feveret aku menang. wes brown plak yang score.... ada peluang jadi defender muda yang bergaya dier tu! baca result kat uefa.com pun best gak sbb game dikuasai juventus, tapi man u menang. tula agaknya beza antara pemain pro kot! kalau kat malaysia, ntah brapa gol dah depa lepas. tapi mutu permainan malaysia sedang meningkat dan harapnya dapatla satu hari nanti kita menguasai dunia dalam sukan nihkan.....ok la...times up n i got too go now..... wait more from me.....adios amigos sayonara

No comments: