22.3.03

da weekend in ALAM

dah lama aku tak sambut weekend kat alam.rasanya nih la first time aku weekend kat alam dalam tahun nih. dan nak dekat habis semester dahpun..........rasa cam bosan plak biler hari cuti cam nih kat sini takda aktiviti yg best aku nak buat. nak bersukanpun, time tghari camnih, rasanya cam org bobh ar plak. takda kerje aku. tapi homework yg banyak nih, baru buat sedikit jer.kenapa la aku cam malas jer biler buat homework time cuti nih? bertambah malas biler buat assingment utk ship paticular.........dapat lak next wekk aku telah diblurkan sama ada ada modular klass for a week atau klass cam biasa....... kalau ada klass cam biasa jawabnya truk ar aku kena study malam esok utk assessment electrical senin nih.....hih teruknye la aku nih!!! knapa ar malas sangat nak blaja...??

best btul baca blog rafique ari nih.....dier dah nak dekat ngan tarikh nak kuar tabligh..... aku ntah bila turn aku ntah..rasanya tak payah kuar kat ALAM nih, kat sini aja dah cukup kot....roomate sendri nih aku tak dapat nak ubah, caman aku nak ubah yg kat luar tu?tapi yg bestnyer aku pikir dier nih, dalam org sibuk buat rebel utk anti war, kat us tu, dier mampu lagi pergi chicago utk buat usaha nih....aku terpikir gak, biler la plak nak sampai turn aku agaknya utk kuar buat usaha baik n dalam masa yg sama muhasabah n baiki diri nih gak....iman aku tak cukup kuat lagi kot.......paperpun, bro, jgnar lupa doakan diriku ini.......biarlah sinatr hidayah sentiasa menyinari hidupku......insyaallah...

semakin hari semakin dekat aku ngan penghujung blaja. walaupun aku ada lagi 6 bulan sblm blayar, tapi rasa cam sekejap jer. lagi 3 minggu budak kat ALAM nih clear, balik cuti selama 2 weeks, while me n all the ECH cadets r still hear haunting this place like ghost!! hope that the petronas sponsored student from UTP will come here n we can be frenz......at least it not just the face of 22 of us we see everyday around us!!! oh they came here for their english camp n i think i must talk in english with themn to be frenz *should i??* paperpun, final aku makin hari makin dekat *actually final at 1st of june* n aku masih blum start study lagi utk final nih..... kawan2 aku semua dah start, manakala budak2 kat U luar tu dah ready nak cuti dahpun......well, this is the chalenge i ask for, so, get ready for it by hook or by crook.....

makin banyak blog yg aku surf tadi, n average membincangkan mengenai perang teluk kat iraq yg meletustu, aku pun tak tau apa nak buat. yg aku tau sekang aku cuma mampu berdoa pada ya Esa utk Dia menunjukkan yg haq.....n jatuhkan yg batil.... tapi memang org tak suka perangpun, buat buang masa jer nanti, sbb benda nih akan merebak, tu yg malas tu, yg takbestnyer, kalau takda org mati atau kerugian aset, bleh ar considerkan.....nih ada org mati, tu yg buat sedih tengok nyer........ya aa, mana tau org tu ada pertalian darah yg jauh ngan kiter kan.........tak ke sedih......

esok resource center nih tutup, so kpd pembaca2 sorry ar kalau blog nih ada banyak kekurangan, tapi kalau ada sapa nak bg idea utk aku supaya dapat aku baiki blog nih, sila ar sound direct kat aku nyer mail ker, Gbook ker........ dah lama ar plak rasa nyer org tak isi Gbook aku tu.......biar ar, yg penting aku happy ngan apa aku ada n what i do.....adios amigos sayonara..

No comments: