15.3.03

salam semua..... semenjak dua menjak nih, aku sukar nak update blog aku nih..... asyik rajin membaca bro rafique ngan nan jer utk isi diri aku ngan ilmu sebanyak mungkin. habis jer baca blog depa, check mail aku, tau2 masa aku dah banyak terpakai kat library ngan baca mail n blog org lain sampai takda masa aku luangkan utk blog aku sendiri. hari jumaat ari tu ada aku buat update, tapi server down time aku nak publish plak, so....kena la bersabarjer ngan dugaan tuhan nih.....

namun dalam masa nih, aku dapati yg banyak nilai2 murni blog aku nih dah hilang. tujuan sebenar aku bina blog nih seolah tercemar ngan arya aku yg semakin teruk sejak dua minggu nih. trimas kar kawan2 yg mail aku dan ingatkan aku mengenai jgn prasangka buruk n mengumpat.... aku rasa selama dua minggu nih, aku isi blog aku ngan prasangka buruk aku kat org yg aku jumpa cam isu anak dara org yg buat masiat n yg berpakaian ketat..... trimas gak kat nicknacks yg ingatkan aku supaya jaga mata aku yg jahat nih.........so, aku kena start balik dari mula la jawabnya.......insyallah....

No comments: