3.3.03

dah lama tak check guest book, tup2 dapat tau yg kak nano *i used to call her like that once* datang melawat sebagai pelawat kat blog aku nih. trimas kerana sudi melawat ke sini.. ntah dier buat apa kat sana skang... dahla dulu slalu kena fire ngan mulut laser aku yg takder insuran A.I.A nih...... sorry bebanyak terhadap dosa2 yg lalu yer nano..... sekarang badan kak nano sihat cam dulu lagi tak? kalau maintain mesti comel giler .... hahahahaha..... jgn marah! dan pasal nak tulis pasal isu semasa tu,susah skitlah... eden nih bukan taknak, takut jadi isu berat, skali ada mana2 pembaca yg pro politik n heavy isues, jadi gaduh plak, tapi kalau isu dunia, pasal yg betul2 menarik perhatian aku, barulah aku isukan kat blog nih... cam isu keamanan, sebenarnya dah pun aku isukan kat blog aku yg girlish nih......so, malas nak ungkit slalu... takder pekdahpun kat persidangan NAM yg dah berakhir....paperpun, aku akan terus berusaha nak update akunyer blog sebaik mungkin...... adios amigos sayonara for now.....

No comments: