10.3.03

tadi baca blog bro rafique..... lama btul tak baca, banyak aku tak tahu. jeles ar plak dia pergi keluar buat baik seminggu tu... ntah biler la allah nak buka hati aku biar join bende camtu.... pastu baca pasal calon suami adik broder nan.... jgn lupa ajak tau kalau dah tiber masanyer seru tu sampai......pastu baca plak pasal dier nyer biodata masa kecik dulu... tak sangkla btulla dier camtu... hehehe biler baca balik lawak giler baca pasal pengalaman dier masa mula2 bercinta dulu..... memang lawaks giler.....tapi yg best nyer waktu dier baligh tu sama plak ngan aku.... kira aku nih sama standard ngan dier ar eh? tapi perangai aku cam budak2 lagi.. dah adik semua budak... tebawa2 la kat mana aku pergi.... tapi best gak nampak comel skit... hehehe.....

mungkin satu hari nanti aku akan citer pasal aku pulak kot. tapi aku rasa bile sampai serula nanti......

o.k, citer pasal pengalaman kat ulu bendul..... kali nih lagi letih dari yg dulu... memang kata org makin hari, hidup nih makin mencabar.. aku kat sana bukan saja memanjat gunung, tap i aku juga kena plak bertugas sebagai tukang masak kat sana... memang letih giler ..... tambah tak best, sentri aku buat sorang tiap2 malam. budak lain ntah apa dier buat ntah... reti tido n komplen jer...... tapi yg aku pelik tu, aku yg semalaman tak tido, buat sentri, pastu awal2 pagi lagi aku dah kena pergi dapur memasak utk budak camping... *ingat nak tido, en.izam dah suruh masak, buat ajer la..* sampai no.4 kat puncak gunung angsi..... yg bertambah ajaibnyer, aku berjalan jer, tapi budak2 lain berlari la apala... aku ingat aku yg antara paling last sampai.... rupa2nya budak alam yg ke4 jejak kaki kat sana... masa yg aku catatkan plak mengejutkan.... 1 jam 50 minit..... tak sangka plak aku gitu best skali.....
pastu, biler turun gunung, aku berkenalan ngan sorang kakak dari UTM nama dier fardia... *sedap nama tu maknanyer kalau tak silap cahaya penyuluh* final year in science computer... ramah n best ar gak borak ngan dier walaupun cuma satu sesi suaikenal yg ringkas jer..... harap sis sekarang berusaha utk final year nih n selamat berkenalan........

kat camp site, aku jumpa ngan satu pasngan best yg kalau aku citer memalukan kaum adam...... ada satu couple tu, laki kuar date ngan mak nyah.... satu lagi benda buruk yg aku nampak, kali nih bukan anak dara org tapi anak teruna org yg nak jadi anak dara!! astargfirullah......nicknacks.... nih doa awak kot.... kali nih nampak benda sonsang plak..... nak buat camana.. sekurang nyer aku nampak ar gak benda nih.... agaknya Allah nak ingat kan aku supaya jaga diri kot........esoknya tu semua cam biasa jer...... balik bertolak kul 4 ptg..... tak dapat awek sbb tak dapat seru lagi.... ntah biler ntah nak jumpa pengarang jantung nih... waktu naik ada gak pikir, camana kalau aku dapat putri bunian... tapi aku doala simpang la malaikat 44... susah hidup aku kalau memantu ngan org bunian..... harap dapat yg sederhana n semupuna dahla..*harap dapat cam yg bro rafique tulis kat blog dier tu..... insyallah...* ok ar, masa dah abis..... sampai sini jer sempat insyallah aku akan slalu jenguk blog aku nih... kepada rakan... harap dapat bagi idea utk aku menghasilkan nilai seni yg lebih bermutu lagi yg dapat buat entertain n dakwah.....adios

No comments: