7.11.05

atas permintaan ramai, aku siapknla edisi kali nih ngan lebih tersusun cam umah raya...muehehehe.... nampak cambest skit ar klu nak jamu matapn...... paperpn,ni gamabar time open haus kat umah abang abu,sunderland...... nak pergi umah noush jauh sgt kat london tuh,pergi yg dekat2 ajala dulu...muhehehhe......






nihla anak abg abu.....comelkn?rindunya kat kimi........

nihla tuan umah....yg kat tgh dpeluk oleh org tersayang tu...abg abu n bini...anak dia da tido,xleh nak ambik skali...bini dia blaja ambik master while abg abu lepak jer kat situ cuti sbagai lecturere kat UiTM........aku? pakai baju raya hijau tu??cantik x?muhehehe...mahal tu hadiah last hari jadi aku dr ibu tercinta...... trimas mak.....
baju pink tu jgn kaco....nampka baju merah tu??tu suami dia...so,jgn kaco dua2 skali...happy couple tu....jelesnya eden ngan mereka2 nih....isk isk isk...bila la turn eden plak.....
budak kat atas dlm pelukn aku nih mmg manja ngan aku.mula2 nampak trs terigt kat syafi' ngan as'ad..... yg baju gelap tu hazim ngan baju kuning tu ilham..... kiut kn?diorang nih bleh tahan galk stalker,ambik gamba aku diam2 time aku tgh layan bola...isk isk isk..... da kantoi baru tau nak minta....muhehehe..... bangga dapat pegang budak n baby....... yg datar tu nyebuk nak bergambar gak kat depan,rosak susasana gambo tu...muhehehe....


hohohoh...nih la yg telah aku pulih,bnyk skit gambo akula sbb blog aku..muhehehe...klu ada nampak@ berkenan kat awek2 mana2 dlm gambo nih,tolong padamkn niat anda sbb mereka semua sudah bersuami....muhehehe..... best open haus ngan family2 nih sbb terubat skit rindu kat mak abah n adik2 yg tersayang...tu yg ada bnyk gamabr aku ngan budak jer......teringat kat syafi' ngan as'ad.....isk isk is.... :((

3 comments:

Anonymous said...

ala syian dia..
rindu adik2 dia..hmm~
gi peluk anak2 org tuh..hiks!

hOhO..
kalO awek2 xleh kacO..
leh kacO x yang mamat2 tuh..haha!

nOtty mE!!

Anonymous said...

ops..lupe nak ckp..
haa..kan bagus gamba da cOmel2 jek..
xde aa gedabak sgt..
hehe~

busy tOl menteri kite neh gi Open hOuse.. :P

@zk@m said...

la.. klu gambar x buat gedabak cam dulu,nnt mata tertumpu ker msgbox tu,tu sajer buat gedabak dulu baru buat comel2...muhehehe....sajer jer interpose....:)

da peluk da anak2 diorang tu,siap tido2kn lagi...hish....xsia2 jadi baby sitter dulu... ;-)