9.11.05

berakhirla sudah...

raya da berakhir,namun bagi yg mengidamkn raya "sempurna" ngan menyelesaikn puasa 6,maka ia akn muncul jua...insyaallah akupn cam tahun2 lepas akan cuba menunaikn 6 hari puasa nih sbb da biasa.trimas kat mak sbb didik aku menghargai amalan pose.aku bangga bukan sbb apa,ada org da nak matipn xmampu nak puasa penuh,aku syukur yg amat aku dapat melakukannya....harapla ramadhan yg berlalu adalah ramadhan yg sempurna utkku.....

gambar2 raya ada bnyk lagi,namun aku rasa cukupla sekadar yg sudah aku tayangkn.nnt aku akan banyak berangan dr bernafas di alam realiti nih......

kini aku ekmbali menyuarakn pendapat n pengalaman aku sepanjang aku beraksi di dunia yg fana nih.kitakn umpama pelakon disini,masing masing ada cerita n masing menjadi watak utama n kekadang kita akan jadi watak sampingan utk cerita org lain atau watak utama untuk insan yg lain.....wah wah wah...sunggu sastera kali nih... :-)

di sini aku nak ucapkn trimas pada sahabat2 yg ikhlas mengucapkn selaamat kat aku melalui sms.maafla aku xsempat kol sbb busy yg amat.emak aku sendripn agaka lewat aku kol ari raya ari tu....namun aku tetap akan menghargai ucapan kalian....trimas trimas...

apa aku nak perkatakn ari nih??? xda paper kut sbb aku xda isu nak utarakn.namun bukan bererti bakat yg ada aku sia2kn.cuma skang nih aku lebih bnyk melayari internet n mengisi masa mencari ilmu didada nih utk menulis lagi......

best aku baca pasal raya dr kawan2 semua namun yg menarik perhatian aku adalah entri noush pasal cinta....muhehehe..mesti dia xberaya bersama insan tercinta.....n itu pasti menjadi rindu rinduan...........

entri cinta lagi dr aku?mmg aku suka pasl entri cinta sbb ia sungguh mistik..... namun bukan mudah nak meperkatakn tentang cinta.ia perlukan keberanian n kematangan.......insyaallah entri aku dmasa depan aku kongsikn 1 kisah cinta yg aku ringkaskn dr seorang sahabat.... :-) bukan dtujukn pada sesapa,namun dtulis khas utk insan2 yg bercinta terutama secret admire........ mistik mistik....akupn xtahu bila aku ada can utk menulis kisah itu.....igt2knlah aku sbb aku nak kongsikn ngan semua.....

sampai disini la dulu entri nih menandakn aku masih mengikuti perkembangan sahabat2 semua.skang nak bali nak usha CD2 baru dapat dr M'sia.semalam da usah Cinta fotokopi, ari nih nak layan lady boss n Gila2 pengantin popular......... pada peminat afdlin,jgn lupa tgk citer buli sbb nnt aku nak minta sesapa tolong bg sinopsis.... muheheh......

adiosa.....!!!

4 comments:

Noushy Syah said...

hehhehhe...azkam..trimas jgak for allowing me to copy n paste ur entry tu....much appreciated!emmm nti citekan wokey dude?

@zk@m said...

ok..!!! nnt2la,tp sdih skit ar....utk pengajaran sbnarnya..... doaknla ia akan dterbitkn cepat!!muheheh.... :)

Anonymous said...

kadangkala pepatah melayu nie..ade jugak bagusnye..

melentur buluh biar dari rebungnye..nah, skang sudah terbukti bukan..alhamdulillah, yg ta mampu nak berpuasa tue..kite tegur dengan doa...jomm!! 8)

@zk@m said...

eemmm...btul tu btul tu... :)